مجله طب سنگ

چرا باید از تشک نمک و بالشتک نمک استفاده کرد؟

چرا باید از تشک نمک و بالشتک نمک استفاده کرد؟

قطعاً در اتاق‌خواب‌های خود از بالش و تشک استفاده می‌کنید تشک‌های چرمی، پلاستیکی، فومی و پنبه‌ای و انواع اقسام آن‌ها. تا حالا به این فکر کرده‌اید که از تشک یا بالش‌های نمک استفاده کنید؟ میدانید که چه خاصیتی دارند؟ و چگونه می‌توانند به شما کمک کنند خواب بهت رو با آرامشی داشته باشید؟

تشک نمک چیست و چه فوایدی دارد؟

تشک نمک که از 2 لایه از فوم و کف با چگالی بالا تشکیل‌شده است، بدن شمارا برای یک خواب آرام آماده می‌کند.

نمک درمانیاستفاده منظم از تشک نمکی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر نفس بکشید و عملکرد ریه را بهبود می‌بخشد. تشک خروپف را نیز کاهش می‌دهد و سینوس‌ها را به‌سرعت پاک‌سازی می‌کند. رایج‌ترین کاربرد تشک نمک کاهش استرس است. اثرات ذکرشده در بالا تنها برخی از مزایای فراوان نمک درمانی است و بسیاری از کاربردهای دیگر در سراسر جهان وجود دارد.

به‌هرحال، این روش درمانی صدها سال وجود داشته است؛ و نمک درمانی بی‌خطرترین روش درمانی برای کسانی است که از بسیاری از بیماری‌ها رنج می‌برند.

تختخواب‌های نمکی دارای اشکال و اندازه‌های مختلفی هستند و بیشتر آن‌ها را می‌توان به‌تناسب نیاز خریدار انتخاب کرد. مهم نیست که چه نوع فضایی در دسترس دارید، ما می‌توانیم یک تشک نمکی متناسب با نیازهای شما پیدا کنیم و به‌راحتی و در کمترین زمان زندگی شمارا سالم و شادتر کنیم.

تشک نمک از مکانیزه درمان عالی، تکیه‌گاه داخلی، مبدل تشک و سیستم تنظیم و شیب تنظیم ارتفاع برخوردار است. این تختخواب از نمک هیمالیایی صورتی تشکیل‌شده است که به‌منظور ایجاد احساس آرامش درونی بدن، هنگام گرم شدن بدن را می‌پوشاند و همراه با آموزش برای درمان‌های خاص و بسیاری از بیماری‌ها مفید است.

بالش نمک چیست و چه فوایدی دارد؟

بالش نمک بانمک هیمالیا راهی عالی برای تسکین سردردهای پراسترس پس از یک روز طولانی است. شما تأثیر آن را در تسکین درد گوش و آرامش عضلات صورت را پس از یک‌بار استفاده مشاهده خواهید کرد… بالش نمک اغلب برای درمان سرماخوردگی استفاده می‌شود تا تورم و التهاب ناشی از کشیدگی مزمن کمر را کاهش دهد.

بالش‌های نمک روش کم‌خطرتر و مقرون‌به‌صرفه تری برای کاهش تنش، درد یا سردرد نسبت به داروهای بدون نسخه است. نمک‌های هیمالیا به‌صورت ایمن در داخل بالش نخی طبیعی قرار داده می‌شوند تا نمک در جای خود باقی بماند و بالش‌های نمکی ما دارای پوشش‌های قابل شستشو و برای مراقبت و حمل آسان هستند.

بالش‌های نمکی ما بانمک هیمالیا خالص مناسب برای آرامش، برای بزرگ‌سالان و کودکان بی‌خطر هستند و می‌توانند با خیال راحت در کنار حیوانات شما استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *