طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ های ماه تولد خرداد

منابع مختلف سنگ‌های متعددی را به عنوان سنگ تولد ماه خرداد معرفی کرده‌اند که هرکدام ویژگی و داستان‌های خاص خود را دارند. شما برای خودتان یا عزیانتان از جواهرات مرتبط با متولدین خرداد انتخاب کرده و از آن‌ها لذت ببرید: سیترین، چشم ببر، عقیق خزه‌ای، کوارتز دودی

بله، چندین دستبند و گردنبند اختصاصی متولدین خرداد طراحی و ساخته شده است، که در ادامه این مطلب می‌توانید آن‌ها را ببینید و به راحتی سفارش دهید.

سنگ سیترین

Citrine

سنگ شادی بخش

سیترین از سنگ‌های ماه خرداد است که تقریبا متولدین تمام ماه‌ها به دنبال آن هستند. زیرا سیترین سنگ ثروت است. سیترین کلمه ای فرانسوی و به معنی زرد لیمویی است؛ اما این سنگ را با رنگ قهوه ای هم می‌توان در طبیعت پیدا کرد.رنگ طلایی سیترین شادی بخش است و اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد. این سنگ را میتوان همراه با آمیتیست در انواع دستبند و گردنبند استفاده کرد و از انرژی هر دو بهره‌مند شد.

سنگ‌ چشم ببر

Tiger’s eye

نماد شجاعت و قدرت

چشم ببر، معمولا با رنگ قهوه‌ای همراه با رگه‌های طلایی زیبا شناخته می‌شود. این رگه‌های طلایی به دلیل پدیده چاتویانسی به وجود می‌آیند و شکلی شبیه به چشم یک ببر را تداعی می‌کنند. این پدیده را رشته‌های فیبرمانند کروسیدولیت می‌سازند که برای دیدن این نوارها تراش سنگ باید موازی با آن‌ها انجام شود. یک راه تشخیص چشم ببر اصل هم توجه به همین نوارهای طلایی است.

مصریان باستان معتقد بودند که این نوارهای طلایی اشعه‌های خورشید هستند که درون سنگ محبوس شده‎اند. به همین خاطر فراعنه همواره یک بازوبند از چشم ببر همراه داشتند تا از قدرت خورشید بهره‌مند شوند. دسبتند چشم ببر انتخابی عالی برای خودتان یا عزیزانتان خواهد بود.

سنگ‌ عقیق خزه‌ای

Moss agate

عقیق شجر

عقیق خزه‌ای عضو محبوب خانواده عقیق است. این نوع عقیق از رشد اکسید آهن درون سنگ به وجود می‌آید و بنا به وجود عناصر دیگر رنگهای سبز و نارنجی، قهوه‌ای و قرمز دارد. که بنا به رنگی که دارد عقیق خزه‌ای، عقیق شجر یا عقیق خزان یا پاییزی نامیده می‌شوند.

عقیق خزه‌ای که در ایران با نام عقیق شجر بسیار معروف و محبوب است، در ساخت انواع نگین انگشتر و دستبند و گردنبند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوارتز دودی

Smokey Quarts

سنگ سم زدایی

اسموکی کوارتز عضو کمتر شناخته شده از کوارتزهاست. رنگ این سنگ متمایل به قهوه‌ای است. رنگ‌هایی از آن که در طبیعت یافت می‎شود عبارتنداز: قهوه‌ای خیلی تیره، قهوه‌ای متمایل به سرخ، خاکستری و زرد تیره. کوارتز دودی به سنگ تعادل معروف است.

ویژگی‌های متولدین خرداد

عنصر وجود: هوا

شعار: من فکر می‌کنم

سمبل: دو پیکر

فلز وجودی: جیوه

سیاره حاکم: عطارد

شخصیت: راوی و کنجکاو

سبد خرید