متولیدن آذر ماه، مانند دیگر ماه‌های سال دارای چندین سنگ ماه تولد هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را نام می‌بریم.

دستبندها و گردنبندهای اختصاصی طب سنگ ویژه متولدین آذر ماه در ادامه این صفحه آورده شده که می‌توانید به سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

سنگ‌ مالاکیت

Malachite stone

سمبل انرژی

مالاکیت هم مانند لاجورد مورد علاقه کلئوپاترا ملکه مصر بوده است. این سنگ علاوه بر استفاده جواهرات، در ساخت مواد آرایشی و رنگ پارچه و نقاشی نیز مصرف دارد. مالاکیت سختی بالایی ندارد و به راحتی تبدیل به پودر می‌شود. رنگ سبز مالاکیت در کنار منحنی‌های نامنظم آن، این سنگ را تبدیل به یک جواهر منحصر بفرد کرده است. این سنگ نماد رشد و جوانه زدن است و آرامش را همراه با انرژی و سرزندگی به شما هدیه می‌کند.

آمیتیست

Amethyst

سنگ ضد مستی

آمیتیست یکی از سنگ‌های این ماه است و به دلیل رنگ بسیار زیبای آن از ارغوانی تا بنفش تیره بسیار پرطرفدار است. سنگ آمیتیست درگذشته به‌عنوان سنگ ضد مستی استفاده میشده و امروزه برای افزایش تمرکز توصیه می‌شود.. هر کشور و فرهنگی، بر اساس آداب‌ورسوم خود از این سنگ استفاده می‌کند. آمیتسیت در اکثر نقاط کره زمین یافت می‌شود.

آمیتیست از خانواده کوارتز است و تاریخچه‌ای بسیار قدیمی دارد. جواهرات و زیورآلات آمیتسیت برای آرامش اعصاب و رفع استرس‌های ناشی از کار روز می‌توانند موثر باشند. این سنگ یکی از سنگ‌هایی است که در مراقبه و مدیتیشن بسیار کاربردی است. قدما اعتقاد داشتند که این سنگ برای خوشبختی و آرامش است.

سنگ‌ لاجورد

Lapis Lazuli

سنگ آبی

لاجورد سنگ خدایان است. مصریان معتقدند که این سنگ از بهشت آمده و از انسان‌ها محافظت می‌کند. لاجورد ترکیب سه کانی لازوریت، کلسیت و پیریت است. رنگ نیلی لاجورد به دلیل وجود لازوریت است و رگه‌های سفید را کلسیت شکل می‌دهند. ذرات طلایی رنگ در لاجورد به دلیل وجود پیریت است.

لاجورد از هزاران سال پیش در ساخت انواع زیورآلات و ظروف، تهیه رنگ برای نقاشی و پارچه و آرایشی استفاده می‌شده است. اما در حال حاضر بیشترین مصرف آن در صنعت جواهرسازی است. رنگ آبی نیلی لاجورد به افزایش تمرکز و نظم لایه‌های ذهنی بسیار کمک می‌کند. به همین دلیل بسیار توصیه شده که در زمان مدیتیشن از یک لاجورد استفاده کنید.

آکوامارین

Aquamarine

سنگ صلح و دوستی

آکوامارین از خانواده بریل‌هاست و رنگی شبیه به رنگ دریا دارد. به همین دلیل به این اسم نامگذاری شده است. گذشتگان باور دارند که آکوامارین از صندوقچه جواهرات یک پری دریایی بیرون آمده، به همین دلیل دریانوردان قدیم، همراه خود یک آکوامارین داشتند تا آنها را از بلاها دور کند. آکوامارین نماد صلح و دوستی است و رنگ ملایم آن برای شما آرامش روحی را به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی‌های متولدین آذر

عنصر وجودی: آتش

شعار: من می‌بینم

سمبل: کمان

فلز وجودی: قلع

سیاره حاکم: زحل

شخصیت: ماجراجو

سبد خرید