وبلاگ

مهمترین سنگ‌های متولدین اسفند عبارتند از: مون استون، آمیتیست، آکوامارین و فیروزه.

دستبندها و گردنبندهای طراحی شده ویژه متولدین اسفند ماه را می‌توانید در ادامه این مطلب ببینید و سفارش دهید.

سنگ‌ ماه

Moon stone

سمبل قدرت و رشد

مون استون از خانواده لابرادوریت است که شکست نور آن شبیه به نور نقره‌ای ماه است. مون استون سنگی ظریف و با لطافت است و طیف رنگی آن از سفید شیری تا نباتی متغیر است. کشور سریلانکا از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده و استخراج‌کننده‌ این سنگ است.

آمیتیست

amethyst

سمبل خوشبختی

آمیتیست باارزش‌ترین و معروف‌ترین عضو خانواده کوارتزهاست. اگر متولد اسفند هستید و رنگ بنفش را دوست دارید قطعا عاشق آمیتیست خواهید شد. رنگ بنفش این سنگ لایه‌های ذهنی شما را منظم و کمک می‌کند که بتوانید متمرکز شوید.

آمیتیست سختی بالایی دارد و به همین دلیل برای ساخت انواع جواهرات بسیار مناسب است. از آنجا که تولید آزمایشگاهی آمیتیست مقرون به صرفه نیست، در نتیجه نمونه تقلبی یا مصنوعی آن در بازار به ندرت یافت می‌شود.

آکوامارین

Aquamarine

نماد پاکی

آکوامارین از گذشته‌های دور برای دفع انرژی‌های منفی، تبدیل دشمن به دوست و محافظت از افراد مورد استفاده بوده است. امروزه هم نمونه‌های باکیفیت آن را برای ساخت جواهرات سلطنتی استفاده می‌کنند. به ویژه در انگلستان برای ساخت حلقه‌های ازدواج آکوامارین پرطرفدار است. به این دلیل که انگلیسی‌ها معتقدند وجود یک شی آبی‌رنگ در روز عروسی، شیاطین را از آنها دور می‌کند.

آکوامارین طیف رنگی آبی کمرنگ و سبزآبی تا آبی دریایی دارد. رنگ لطیف و ملایم آن برای شما آرامش روحی و قلبی به ارمغان می‌آورد.

سنگ‌ چشم ببر

Tiger’s Eye

سنگ قدرت

چشم ببر با کوارتزها هم‌خانوده است. ساختار لایه‌ای و وجود تارهای کروسیدولیت، پدیده چاتویانسی را در چشم ببر ایجاد می‌کند که نتیجه آن نوارهای طلایی و جذاب درون سنگ است. چشم ببر رنگ‌های متنوعی دارد که رنگ قهوه‌ای در آن شناخته‌تر است. چشم ببر به دلیل وجود رنگ طلایی برای چاکرا سوم و رنگ قهوه ای برای چاکرا اول مناسب است.

ویژگی‌های متولدین اسفند

عنصر وجودی: آب

شعار: من باور دارم

سمبل: ماهی

فلز وجودی: قلع

سیاره حاکم: نپتون

شخصیت: مستقل

سبد خرید