طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

دستبند ماه تولد

دستبند ماه تولد چیست؟

استفاده از سنگ ماه تولد تاریخچه هزار ساله دارد. از قرن 9 میلادی به بعد که استفاده از سنگ ماه تولد رواج یافت، دستبندهای ماه تولد به عنوان یک اکسسوری همیشه همراه، پرطرفدار شدند….

تا ادامه این مقاله با ما باشید:

دستبند سنگ فلوریت

اگر دوست دارید دستبند اختصاصی ماه تولدتان همیشه همراهتان باشد

اگر هم به گردنبند اختصاصی ماه تولدتان علاقه دارید

سنگ ماه تولد در ابتدا در قرن اول میلادی، توسط تاریخدان یهودی، یوسف فلاوی مطرح شد که عنوان کرد بین 12 سنگ زره هارون و 12 ماه سال ارتباطی وجود دارد. پس از آن در 8 و 9 میلادی، طبق دستورات مذهبی گفته شد که هر سنگ با یک پیامبر مرتبط است و استفاده از هر کدام برای یک ماه سال است. از آن به بعد استفاده از دستبند ماه تولد  به عنوان محبوب‌ترین اکسسوری سنگی ماه تولد رواج یافت.

استفاده از انواع دستبندهای نمادین و مناسبتی در تمام فرهنگ‌ها و ملل وجود دارد. مانند دستبند دوستی که به نشانه پیوند عمیق دوستی به هم هدیه می‌دهند. دستبند ماه تولد نیز که از سنگ‌های تولد هر ماه ساخته می‌شود در سراسر دنیا پرطرفدار است.

منابع مختلف، سنگ‌های متعددی را برای هر ماه تولد اعلام کرده‌اند و به نظر می‌‌رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری داشته باشد. اما به جهت یکسان‌سازی ما از سایت گوهرشناسی آمریکا GIA استناد می‌کنیم.

شما می‎توانید هر سنگ تولدی را با خود به شکل دستبند داشته باشید و از آن لذت ببرید. حتی می‌تواتید از دستبندی از سنگ ماه تولد خودتان و دیگر سنگ‌ها استفاده کنید.

منابع مختلف سنگ‌های مختلفی را برای هر ماه تولد نام برده‌اند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود یک یا چند عدد از این سنگ‌ها را به صورت دستبند ماه تولد همواره با خودتان داشته باشید و از انرژی و زیبایی آن لذت ببرید.

از قدیم اعتقاد بر این داشتند که همراه داشتن نمادهای ماه تولد برایمان شانس می‌آورد. اگر به چنین مواردی معتقد هستید می‌توانید دستبند ماه تولدتان را به سلیقه خود انتخاب کنید و همیشه همراهتان داشته باشید. هم استایل شیک و زیبایی خواهید داشت و هم پرانرژی و خوش شانس خواهید بود.

سنگ‌ها در طبیعت در کنار هم قرار دارند و طبیعت در توازن و تعادل کامل است. پس اگر چندین سنگ را به شکل دستبند یا  گردنبند همراه خود داشته باشید برای شما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. همین الان دستبند ماه تولدتان را سفارش دهید و از انرژی طبیعت لذت ببرید.

شما می‌توانید برای خرید دستبند ماه تولدتان، از سایت طب سنگ اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول موردنظرتان را همراه با ضمانت اصالت سنگ و در بسته‌بندی زیبا تحویل بگیرید.

می‌خواهید دستبند اختصاصی ماه تولدتان را ببینید؟ روی ماه تولدتان کلیک کنید:

برای آشنایی با سنگ‌های اختصاصی ماه تولدتان این مقاله را بخوانید: (سنگ ماه تولد)

طب سنگ؛ تجربه لذت‌بخش خرید سنگ‌های اصل

سبد خرید