طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد چیست؟

داستان سنگ ماه تولد به هزاران سال پیش باز می‌گردد زمانی که تاریخدان معروف یهودی، یوسف فلاوی اعلام کرد بین 12 سنگ زره هارون و 12 ماه سال ارتباطی وجود دارد….

تا ادامه این مقاله با ما باشید:

اگر دوست دارید دستبند اختصاصی ماه تولد خود را همیشه همراه داشته باشید:

اگر هم به گردنبند اختصاصی ماه تولدتان علاقه دارید

سنگ ماه تولد در ابتدا در قرن اول میلادی، توسط تاریخدان یهودی، یوسف فلاوی مطرح شد که عنوان کرد بین 12 سنگ زره هارون و 12 ماه سال ارتباطی وجود دارد. پس از آن در 8 و 9 میلادی، طبق دستورات مذهبی گفته شد که هر سنگ با یک پیامبر مرتبط است و استفاده از هر کدام برای یک ماه سال است.

رسم استفاده از یک سنگ خاص برای هر ماه و مراسم مختلف در بین همه فرهنگ‌ها و ملل وجود دارد.

منابع مختلف، سنگ‌های متعددی را برای هر ماه تولد اعلام کرده‌اند و به نظر می‌‌رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری داشته باشد. اما به جهت یکسان‌سازی ما از سایت گوهرشناسی آمریکا GIA استناد می‌کنیم.

استفاده از سنگ‌ها و بهره بردن از خواص آن‌ها محدود به سنگ ماه تولد نمی‌شود. شما می‌توانید از هر سنگی که از دیدن و داشتنش لذت می‌برید استفاده نمایید. سنگ ماه تولد هم یکی از آن‌هاست که می‌توانید از انرژی آن بهره‌مند شوید.

منابع مختلف سنگ‌های مختلفی را برای هر ماه تولد نام برده‌اند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود یک یا چند عدد از این سنگ‌ها را به صورت دستبند ماه تولد یا گردنبند ماه تولد همراه خود داشته باشید.

از قدیم اعتقاد بر این داشتند که همراه داشتن نمادهای ماه تولد برایمان شانس می‌آورد. اگر به چنین مواردی معتقد هستید می‌توانید سنگ ماه تولدتان را سفارش دهید و از داشتنش لذت ببرید. ما در طب سنگ اصل و طبیعی بودن سنگ‌ها را تضمین می‌کنیم.

سنگ‌ها در طبیعت در کنار هم قرار دارند و طبیعت در توازن و تعادل کامل است. پس اگر چندین سنگ را به شکل دستبند یا  گردنبند همراه خود داشته باشید برای شما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

شما می‌توانید برای خرید سنگ ماه تولدتان چه به صورت سنگ خام و چه به صورت دستبند و گردنبند ماه تولد، از سایت طب سنگ اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول موردنظرتان را همراه با ضمانت اصالت سنگ و در بسته‌بندی زیبا تحویل بگیرید.

می‌خواهید درباره سنگ ماه تولدتان بیشتر بدانید؟ روی ماه تولدتان کلیک کنید:

 

طب سنگ؛ تجربه لذت‌بخش خرید سنگ‌های اصل

سبد خرید