طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

گردنبند ماه تولد

گردنبند ماه تولد چیست؟

گردنبند ماه تولد به عنوان دومین اکسسوری محبوب ماه تولد بسیار پرطرفدار است. گردنبند ماه تولد با سنگ‌های مخصوص همان ماه ساخته می‌شود…
تا ادامه این مقاله با ما باشید:

اگر دوست دارید گردنبند اختصاصی ماه تولدتان همیشه همراهتان باشد:

اگر هم به دستبند اختصاصی ماه تولدتان علاقه دارید:

تاریخچه استفاده از گردنبند ماه تولد دقیق مشخص نیست. اما آنچه که معلوم است این است که پس از رواج دستبند ماه تولد و برای تکمیل اکسسوری‌های مربوط به ماه تولد، گردنبندهای آن نیز ساخته و ارائه شد که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

استفاده از نمادهای هر ماه تولد در تمام فرهنگ‌ها و جوامع به عنوان سمبل خوش‌یمنی بسیار محبوب است. گردنبندها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به هر شکل و با هر متریالی طرفداران خاص خود را دارند. گردنبند ماه تولد نیز پس از دستبند محبوبترین اکسسوری ماه تولد است.

منابع مختلف، سنگ‌های متعددی را برای هر ماه تولد اعلام کرده‌اند و به نظر می‌‌رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری داشته باشد. اما به جهت یکسان‌سازی ما از سایت گوهرشناسی آمریکا GIA استناد می‌کنیم.

شما می‎توانید هر سنگ تولدی را با خود به شکل دستبند یا گردنبند داشته باشید و از آن لذت ببرید. حتی می‌تواتید از گردنبندی با سنگ ماه تولد خودتان و دیگر سنگ‌ها استفاده کنید.

به همراه داشتن همیشگی گردنبند ماه تولد یعنی همراه داشتن همیشگی طبیعت همراه خودتان. گردنبند ماه تولد که از سنگ‌های اصل و طبیعی ساخته شده باشد، انرژی و نشاط طبیعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از قدیم اعتقاد بر این داشتند که همراه داشتن نمادهای ماه تولد برایمان شانس می‌آورد. اگر به چنین مواردی معتقد هستید می‌توانید گردنبند ماه تولدتان را به سلیقه خود انتخاب کنید و همیشه همراهتان داشته باشید. گردنبندها به راحتی استایل شما را متفاوت و خاص می‌کنند.

سنگ‌ها در طبیعت در کنار هم قرار دارند و طبیعت در توازن و تعادل کامل است. پس اگر چندین سنگ را به شکل دستبند یا گردنبند همراه خود داشته باشید برای شما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. همین الان گردنبند ماه تولدتان را سفارش دهید و از انرژی طبیعت لذت ببرید.

شما می‌توانید برای خرید گردنبند ماه تولدتان، از سایت طب سنگ اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول موردنظرتان را همراه با ضمانت اصالت سنگ و در بسته‌بندی زیبا تحویل بگیرید. تمام جواهرات طب سنگ هفت روز ضمانت مرجوعی دارند.

می‌خواهید گردنبند اختصاصی ماه تولدتان را ببینید؟ روی ماه تولدتان کلیک کنید:

برای آشنایی با سنگ‌های اختصاصی ماه تولدتان این مقاله را بخوانید: (سنگ ماه تولد)

همچنین اگر می‌خواهید دستنبد ست با گردنبندتان را تهیه کنید، می‌توانید این صفحه را ببینید: دستبندهای اختصاصی ماه تولد

طب سنگ؛ تجربه لذت‌بخش خرید سنگ‌های اصل

سبد خرید