طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ های ماه تولد بهمن

اگر متولد بهمن هستید و دوست دارید سنگ‌های ماه تولدتون رو بشناسید، این مطلب را تا انتها بخوانید. مهمترین سنگ‌های متولدین بهمن عبارتند از: لاجورد، چشم ببر، آکوامارین، آمیتیست

دستبندها و گردنبندهای طراحی شده ویژه متولدین بهمن ماه را می‌توانید در ادامه این مطلب ببینید و سفارش دهید.

لاجورد

Lapis Lazuli

سنگ صداقت

در برخی منابع آمده است که لاجورد، اولین سنگی است که توسط انسان کشف ‌شده، پس قدمت بسیار طولانی دارد. پیشینه این سنگ به کشور افغانستان بازمی‌گردد. به سنگ لاجورد، لاپیس هم گفته می‌شود. لاجورد افسانه‌ای سال‌های طولانی است که مورداحترام و استقبال است و در دسته سنگ‌های نیمه‌قیمتی ارزشمند قرار می‌گیرد.

لاجورد در رنگ‌های سبز آبی و آبی متوسط و نیلی وجود دارد. این سنگ برای بسیاری از مردم دنیا، سنگ صداقت است و در برخی منابع آمده که نماد سیاره مشتری است. این سنگ برای بالا بردن شهود در انسان و همچنین بصیرت معنوی مهم است.

چشم ببر

Tiger's eye

سنگ قدرت

چشم ببر با کوارتزها هم‌خانوده است. ساختار لایه‌ای و وجود تارهای کروسیدولیت، پدیده چاتویانسی را در چشم ببر ایجاد می‌کند که نتیجه آن نوارهای طلایی و جذاب درون سنگ است. چشم ببر رنگ‌های متنوعی دارد که رنگ قهوه‌ای در آن شناخته‌تر است. چشم ببر به دلیل وجود رنگ طلایی برای چاکرا سوم و رنگ قهوه ای برای چاکرا اول مناسب است.

آکوامارین

Aquamarine

الهه دریا

آکوامارین از گذشته‌های دور برای دفع انرژی‌های منفی، تبدیل دشمن به دوست و محافظت از افراد مورد استفاده بوده است. امروزه هم نمونه‌های باکیفیت آن را برای ساخت جواهرات سلطنتی استفاده می‌کنند. به ویژه در انگلستان برای ساخت حلقه‌های ازدواج آکوامارین پرطرفدار است. به این دلیل که انگلیسی‌ها معتقدند وجود یک شی آبی‌رنگ در روز عروسی، شیاطین را از آنها دور می‌کند.

آکوامارین طیف رنگی آبی کمرنگ و سبزآبی تا آبی دریایی دارد. رنگ لطیف و ملایم آن برای شما آرامش روحی و قلبی به ارمغان می‌آورد.

آمیتیست

Amethyst

ضد مستی

آمیتیست باارزش‌ترین و معروف‌ترین عضو خانواده کوارتزهاست. آمیتیست سنگ موردعلاقه خانواده‌های سلطنتی است و باتوجه به سختی بالایی که دارد در ساخت جواهرات از آن بسیار زیاد استفاده می‌شود. رنگ بنفش آمیتیست آرامش‌بخش است و برای بهبود کیفیت خواب مناسب است. همچنین موجب افزایش تمرکز می‌شود و بهترین گزینه برای زمان مدیتیشن است.

ویژگی‌های متولدین بهمن

عنصر وجودی: هوا

شعار: من می‌دانم

سمبل: ظرف

فلز وجود: اورانیوم

سیاره حاکم: اورانوس

شخصیت: مستقل

سبد خرید