طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ‌های ماه تولد فروردین

منابع مختلف سنگ‌های متعددی را به عنوان سنگ تولد ماه فروردین معرفی کرده‌اند که ممکن است برخی از آن‌ها را بشناسید. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، یک یا چند سنگ را انتخاب نمایید و از آن‌ها لذت ببرید: رز کوارتز، آکوامارین، سنگ خون، یشم.

بله، چندین دستبند و گردنبند اختصاصی متولدین فروردین طراحی و ساخته شده است، که به راحتی می‌توانید سفارش دهید.

رز کوارتز

Rose quartz

کوارتز صورتی

رز کوارتز از اعضای خانواده کوارتزهاست. رز کوارتز در برابر نور و حرارت مداوم و زیاد کمرنگ می‌شود که به همین دلیل بهتر است از تابش مستقیم و طولانی خورشید دور بماند. از رز کوارتز در ساخت انواع جواهرات به ویژه انگشتر و دستبند استفاده می‌شود. این سنگ به دلیل رنگ صورتی‌ای که دارد نیروهای زنانه را تقویت کرده و احساسات را تلطیف می‌کند. به همین دلیل می‌تواند در بهبود روابط عاطفی و افزایش عشق و علاقه موثر باشد.

سنگ‌ آکوامارین

Aquamarine

رنگ آب دریا

آکوامارین یکی دیگر از سنگهای ‌تولد فروردین است که رنگ آن از آبی کمرنگ تا سبزآبی و آبی دریایی متغیر است، به همین دلیل به آن آکوامارین یا آبی دریا می‌گویند. زیرا رنگ آن ناخوادآگاه دریا را برای شما تداعی می‌کند. از آکوامارین در ساخت انواع جواهرات استفاده می‌شود. رنگ آبی ملایم این سنگ برای شما آرامش درونی به ارمغان خواهد آورد و معنویات را در شما تقویت می‌کند.

سنگ‌ خون

Blood Stone

هلیوتروپ

سنگ خون یا هلیوتروپ از دیگر سنگ‌های تولد فروردین است. این سنگ معمولا به رنگ سبز تیره با نقطه‌های قرمز یا نارنجی رنگ یافت‌ می‌شود. دلیل نامگذاری آن هم به واسطه همین نقاط نارنجی است. این سنگ هم با طرح و رنگ خاص خود قدمت زیادی در ساخت جواهرات دارد.

یشم

Jade

سنگ حامی آسمان

سنگ یشم سالیان سال است که به عنوان نماد خوشبختی و خوش‌شانسی مورد توجه قرار دارد. همه یشم را به رنگ سبز می‌شناسیم در حالیکه در رنگ‌های سفید، یاسی، خاکستری، زرد، نارنجی، آبی و سیاه هم یافت می‌شود که هر کدام از این رنگ‌ها برای چاکرا مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ یشم به دلیل سختی خوبی که دارد برای حکاکی گزینه اول هنرمندان است.سنگ یشم از دیرباز در فرهنگ‌های شرقی مورد احترام بوده و از آن برای دفع انرژی‌های منفی استفاده می‌شده است.

ویژگی‌های متولدین فروردین

عنصر وجودی: آتش

شعار: من هستم

سمبل: قوچ

فلز وجودی: آهن

سیاره حاکم: مریخ

شخصیت: کاردینال

سبد خرید