مجله طب سنگ, مقالات

درمان سیاتیک با نمک

نمک درمانی برای سیاتیک

نمک درمانی برای سیاتیک

حتما می دانید که سیاتیک چیست و درد آن چگونه است، سیاتیک در واقع دردی است که از کمر شروع می شود و تا قسمت هایی از ران و پشت پا را هم درگیر می کند. امروزه افراد زیادی از درد سیاتیک رنج می برند و نمی دانند که چگونه آن را آرام کنند، ما این جا هستیم تا به شما عزیزان کمک کنیم و روشی ساده و راحت و ارزان را به شما معرفی کنیم دیگر لازم نیست برای درمان درد های سخت سیاتیک به پزشک مراجعه کنید و کلی دارو های شیمیای مصرف کنید، بلکه با روشی طبیعی می توان این درد را از بین برد. نمک درمانی برای سیاتیک یکی از بهترین و موثر ترین راه های پیشنهادی ما به شما عزیزان است که در مدت کوتاهی از شر درد های کمر و پا ها راحت می شوید.

در نمک درمانی از نمک دریا استفاده می کنند البته از نوع اصل آن زیرا اگر مرغوب و با کیفیت نباشد تاثیر مثبت خود را نخواهد گذاشت. اما اگر مرغوب باشد بلافاصله پس از استفاده اولیه تغییرات را حس خواهید نمود در ادامه بیش تر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

نمک درمانی برای سیاتیک

سیاتیک چگونه با نمک مداوا می شود؟

ممکن است برای شما هم سوال پیش آید که چگونه به وسیله نمک دریا سیاتیک درمان می شود؟ در موارد زیر اشاره کرده ایم و به طور کامل توضیح داده ایم پس لطفا به دقت مطالعه نمایید:

  • درمان سیاتیک به وسیله ماساژ نمک
  • درمان سیاتیک به وسیله حمام نمک
  • درمان سیاتیک به وسیله کمپرس نمک

در روش ماساژ که شما عزیزان به مراکز نمک درمانی مراجعه می کنید و آن ها کمر و پا های شما را با نمک به راحت ترین و حرفه ای ترین شیوه ماساژ می دهند، در حمام نمک هم شما مقداری نمک دریای مرغوب و با کیفیت را در وان آب داغ ریخته و در آن دراز می کشید تا کمر و پا هایتان در نمک احساس نرمی و انعطاف پذیری کند، و در روش آخر هم شما مقداری نمک را گرم نموده و در کیسه ای می ریزید البته می توانید نمک را در ماکروویو نیز گرم کنید و به مدت چند دقیقه بر روی کمر و پا های خود قرار می دهید به این صورت سیاتیک به وسیله نمک درمان می شود. و دیگر از درد های پا و کمر خود رنج نخواهید برد زیرا نتیجه نمک درمانی فوق العاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *