مجله طب سنگ, مقالات

درمان دیسک کمر با نمک

نمک درمانی برای دیسک کمر

نمک درمانی برای دیسک

قبلا در مورد خواص و مزایای نمک دریا گفته ایم و شما عزیزان خوب می دانید که استفاده از نمک و سنگ نمک چه تاثیرات فوق العاده دارد، یکی از مهم ترین تاثیراتی که سنگ نمک دارد بر دیسک کمر است، همان طور که می دانید امروزه افراد زیادی از درد های عضلانی و استخوانی از جمله دیسک کمر رنج می برند، بهترین و طبیعی ترین راه برای کم کردن درد دیسک رفتن به مراکز نمک درمانی است در این مراکز با استفاده از لوازم و محصولات مخصوص درد کمر شما را تسکین می دهند و حتی در مواردی دیده شده است که فرد پس از مراجعه مرتب و پی در پی به مراکز نمک درمانی دیسک خود را درمان نموده است.

پس همان طور که گفته شد نمک درمانی برای دیسک مفید و تاثیر گذار است البته که کمی زمان می برد تا کاملا درمان شود اما بهتر است بدانید که روشی طبیعی و بدون درد و جراحی است و نه تنها برای دیسک کمر بلکه برای قسمت های دیگر نیز مفید است. در ادامه بیش تر به چگونگی درمان دیسک توسط نمک درمانی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

[vc_row][vc_column]

[woodmart_products items_per_page="8" element_title="دستبند های سنگ نمک" taxonomies="98" columns="4" sale_countdown="0" stock_progress_bar="0" highlighted_products="0" products_bordered_grid="0" lazy_loading="no"][/vc_column][/vc_row]

نمک درمانی برای دیسک کمر

درمان دیسک با نمک دریا

اگر از درد کمر رنج می برید سریعا به نزدیک ترین مرکز نمک درمانی در محل زندگی خود مراجعه کنید و حتما به مسئول آن جا بگویید که چه مدت است کمر درد دارید و در کدام قسمت درد بیش تری حس می کنید. افراد مشغول در مراکز نمک درمانی تشخیص می دهند که چند جلسه ماساژ لازم دارید. ماساژی که برای درمان دیسک انجام می شود کاملا تخصصی و حرفه ای است و درد شما در همان جلسه اول اندکی کاهش می یابد، این نوع ماساژ به وسیله سنگ نمک و آجر نمک در اندازه ها و دما های مختلف انجام می شود و بدن شما در این حالت نرم تر و انعطاف پذیر تر می شود و درد های ناشی از دیسک آن نیز کم تر و در نهایت درمان می شوند.

شما می توانید با پرداخت هزینه ای نا چیز در هر جلسه نمک درمانی، دیسک کمر خود را درمان و خیال خود را راحت کنید بدون این که زیر تیغ جراحی روید و یا قطره ای خون از دست دهید کمری سالم و بدون درد را تجربه کنید. البته که تمام مراکز نمک درمانی در سراسر کشور معتبر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *