مجله طب سنگ, مقالات

خرید بهترین سنگ نمک کریستالی

سنگ نمک کریستالی

سنگ نمک کریستالی

همان طور که می دانید سنگ های نمک حاصل اوقیانوس های وسیع ایران هستند بیش از چند صده پیش تشکیل شده بودند و به خاطر وجود نمکی با خالصی 99.9 درصد یکی از مرغوب ترین و بهترین سنگ های نمک کریستالی را تشکیل داده است. خصلت بسیار فوق العاده و کمیاب این سنگ نمک کریستالی هم مصرف خوراکی داشته و هم مصرف دارویی اگر با آن آشنایی داشته باشید متوجه می شوید که به طرز معجزه آسایی تاثیر می گذارد. سنگ نمک کریستالی به خاطر کاربرد های متعددی که دارد بسیار هم قیمتی و پر فروش است.

برای مثال از کاربرد سنگ نمک کریستالی می توان استفاده دارویی، استفاده در لوازم آرایشی بهداشتی و هم چنین استفاده آن در سنگ های تزئینی که در استفاده دارویی به این صورت است سنگ نمک یا به صورت مستقیم و یا به صورت استفاده در شرکت های دارو سازی مورد مصرف قرار می گیرد. هنگامی که ازسنگ نمک کریستالی در حمام استفاده شود خواص فوق العاده تاثیرات آن را خواهید دید. در ادامه بیش تر در مورد خرید و قیمت سنگ های کریستالی صحبت خواهیم نمود پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سنگ نمک کریستالی

خرید سنگ نمک کریستالی

سنگ نمک را به عنوان یک لایه بردار استفاده می کنند که به طور کامل پوست را لایه برداری نموده و تاثیرات مثبت خود را بر آن می گذارد به این صورت که زمانی که شما سنگ نمک را درون وان حمام می اندازید بر اثر گرمای آب تجزیه شده و یون های آن تاثیر به سزایی روی پوست صورت می گذارد و بر آرامش و از بین بردن استرس و کم کردن درد های عضلانی کمک می کند.

سنگ های نمک سبب گردش خون بهتر و نرم شدن پوست نیز می شود با این وجود اگر شما هم مشتاق خرید سنگ نمک هستید می توانید آن را از فروشگاه های معتبر و یا به صورت آنلاین از سایت های معتبر خریداری کنید. سنگ های نمک از دو راه به دست می آیند، یک نمونه که از معادن استخراج می شود و نمونه ای که از دریا استخراج می شود هر کدام را که بخواهید می توانید خریداری نمایید.

قیمت سنگ نمک کریستالی

اگر برای خرید سنگ نمک مراجعه کرده باشید متوجه می شوید که قیمت های متفاوتی از سنگ نمک ها وجود دارند که به عوامل مختلفی بستگی دارند که در پایین به آن ها اشاره نموده ایم پس لطفا به موارد زیر توجه نمایید:

  • از چه طریقی سنگ نمک را استخراج نموده اند.
  • میزان خالصی و شفافیت سنگ نمک .
  • موارد مصرف مشتری
  • و غیره…

سنگ نمک کریستالیهمان طور که قبلا هم گفتیم نمک کریستالی که می خرید ممکن است از دریا و یا از معدن استخراج شده باشد که بر قیمت آن تاثیر می گذارد و اما شفافیت سنگ نمک که عامل مهمی در قیمت گذاری آن است یعنی به هر مقدار که سنگ نمک شفاف تر باشد یعنی میزان خلوص آن بیش تر است پس قیمت آن نیز بالا تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *