مجله طب سنگ

خواص سنگ سیترین

در این مقاله قرار است که در رابطه با نوعی سنگ کوارتز به نام سنگ سیترین با شما صحبت کنیم و به خواص سنگ سیترین نیز بپردازیم. لازم به ذکر است که زیبایی و جلای این سنگ به گونه ای است که چشم‌ هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

سنگ رزکوارتزاین سنگ معمولا به رنگ‌ زرد و یا نارنجی است اما خب این سنگ بر اثر گرما و حرارت حتی قرمز رنگ و یا تیره تر نیز می شوند. شایان به ذکر است که این سنگ را معمولا با فرمول sio2 دیده می شود و سختی آن ۷ است. دقت کنید ‌که این سنگ فلورسنس ندارد و چگالی آن نیز حدود 2/65 است.

شکل ظاهری، سختی و درخشش این سنگ به گونه ای است که برای هر زیور آلاتی مناسب است حال اگر به شما بگویند که این سنگ همان قدر که چشم نواز است خواص درمانی نیز دارد چه واکنشی از خود نشان می دهید در بخش های بعد با ما همراه باشید تا در رابطه با خواص درمانی سنگ سیترین با شما صحبت کنیم.

در را بر روی بیماری های خود ببندید

در این بخش به خواص خارق العاده سنگ سیترین با یک دیگر صحبت می کنیم. چنان چه مدتی است که از درد معده و یا حتی استرس و بی خوابی رنج می برید در اسرع وقت یک‌ سنگ سیترین برای خود تهیه کنید. شایان به ذکر است که سنگ سیترین موجب می شود که اسید معده تان کم تر ترشح شود و درد های معده کم تر شود.

لازم است این نکته را اضافه کنیم که این سنگ بین غدد تیروئید تان تعادل ایجاد می کند و هضم غذا و هم چنین فعالیت غدد برون ریز را بهبود می بخشد. در زمان گذشته نیز از فواید سنگ سیترین استفاده می کردند.

این سنگ ها برای سم مار ها بسیار مفید است و می تواند فکر های پلید را از شما دور کند. چنان چه تمایل دارید در این رابطه بیش تر بدانید ما را در بخش بعد نیز دنبال کنید.

با سنگ سیترین انرژی منفی را از خود دور کنید

لازم است بدانید که سنگ سیترین را معمولا با نام هایی هم چون سنگ موفقیت و یا سنگ ثروت می شناسند. این سنگ موجب می شود که شما با دیدن و یا استفاده از آن حس خوب بگیرید و انرژی کل روز خود را تامین کنید. اگر شما نیز جز ان دسته افرادی هستید که همیشه از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید حتما از این سنگ استفاده کنید.

تحقیقات نشان داده اند که این سنگ موجب می شود که فرد مورد نظر بتواند خود را با شرایط حاکم وقف بدهد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. شما می توانید به جای اکسسوری های بی معنی از زیور آلاتی مزین به سنگ سیترین استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن نیز بهره مند شوید.

در اغلب اوقات این گونه است که هر وسیله یا سازه ای در کنار فوایدش مضراتی نیز دارد با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم که آیا سنگ سیترین مضر است یا خیر؟

عوارض سنگ

طبق تحقیقات ما سنگ سیترین برای اغلب افراد مفید است و هیچ گونه ضرری ندارد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید حال سوال این جا است که سنگ سیترین را از کجا تهیه کنیم؟ ما برای رفاه حال مشتری های عزیز خود در کنار خرید های حضوری، خرید های غیر حضوری را نیز فراهم کرده ایم.

همان گونه که می دانید این روز ها به خاطر بیماری کرونا بهترین کار این است که در خانه بمانید و از طریق تلفن همراه خود این کار را انجام بدهید. شما می توانید در کنار خانواده ی خود بمانید و از طریق تلفن همراه خود خرید خود را ثبت کنید.

ما برای شما انواع و اقسام سنگ سیترین را با ابعاد و شکل های مختلف در سایت قرار داده ایم و شما می توانید بعد از چک کردن قیمت ها خرید خود را ثبت کنید.

  • تحویل درب منزل
  •  قیمت مناسب
  • سنگ با کیفیت
  • و غیره

همه از جمله مواردی هستند که شما می توانید با خرید از ما از آن بهره مند شوید پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا نسبت به خرید سنگ سیترین اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *