آموزش گوهر شناسی و سنگ شناسی, مجله طب سنگ, مقالات

چاکرا درمانی | تکنیک هایی که در چاکرا درمانی اجرا می شوند

چاکرا درمانی

تکنیک چاکر درمانی چیست؟ زمانی که چاکراها دچار مسدودیت شوند فرد باید با مشکلات و بیماری های ناشی از مسدود شدن چاکراها دست و پنجه نرم کند و هیچ راه دسترسی به این چاکرا ها ندارد.

همانطور که می دانید چاکراها چرخش دهنده انرژی های داخلی هستند که تمام فعالیت‌های درونی را کنترل می‌کند و اگر مسدود شوند قطعاً باعث می شود که این عمل به درستی انجام نشود و باعث ایجاد یک حالت بیماری در فرد خواهد شد.

در این زمان افراد به چاکرا درمانی و یا چاکرا تراپی یا همان درمان چاکرا ها به جسم و روان انسان روی می آورند و با استفاده از آن می توانید برنامه های ناخودآگاه و انتقال انرژی به مکان های جدید بدن را از بین ببرید، چاکرا درمانی باعث ایجاد درک و آگاهی می‌شود و حس زندگی و آزادی را در شما به وجود خواهد آورد.

چاکرا درمانی و سلامتی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به نحوه تاثیر و تکنیک چاکرا درمانی بر سلامتی بدن بپردازیم.

چاکرا درمانی باعث آزاد شدن انرژی های مسدود شده در هر کدام از چاکراها می‌شود و به این ترتیب باعث می‌شود تا یک توازن و سلامتی را در بدن، ذهن و روح انسان ایجاد کند.

 مزیت‌هایی که چاکرا درمانی برای سلامتی بدن دارد شامل موارد زیر است:

  • مدیریت کردن بهتر استرس ها
  • کنترل اضطراب و درمان افسردگی
  •  کاهش دادن درد و هر گونه ناراحتی
  • احساس شادی و آرامش درونی
  • جذب عشق و ابراز آن در زندگی
  •  پاکسازی بسیاری از مسائل
  •  از بین بردن الگوهای رفتاری منفی یا ناتوانی
  •  ایجاد یک حرکت به جلو در زندگی

حال که با ویژگی ها و مزیت های چاکراها آشنا شدید پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید، قیمت خرید و … به وب سایت اینترنتی طب سنگ مراجعه نمایید.

چاکرا درمانی و سلامتی

تکنیک چاکرا درمانی

در بدن انسان هفت چاکرای اصلی وجود دارد که تکنیک های فعال کردن این هفت چاکرا را به شما خواهیم گفت.

چاکرای اول و تکنیک تاداسانا یا وضعیت کوه

در این تکنیک باید در حالت ایستاده قرار بگیرید پاهای‌تان را جفت کنید و یا اینکه به اندازه عرض شانه باز بگذارید ستون فقرات تان را بکشید و دست های تان را جوری قرار دهید که کف دست به سمت جلو باشد.

شانه و پیشانی باید در یک حالت آرام قرار گیرد سپس ذهن تان را آگاه کنید انرژی را از طریق پاهای تان به مرکز زمین بفرستید و در این حالت یک تنفس آگاهانه نیز داشته باشید با هر بار نفس کشیدن انرژی بیشتری را منتقل کنید و سپس به این کار ادامه دهید تا به حس آرامش و اطمینان برسید.

چاکرای دوم و تکنیک اوتکاتا کوناسانا یا وضعیت الهه

باید پاهای تان به شکلی قرار دهید که کف پاهای تان زاویه ۴۵ درجه رو به بیرون ایجاد کند و زانوهای تان بالاتر از کف پا قرار گرفته باشد و هم زاویه با آن، به این ترتیب زانوهای تان باید کمی خم شود.

زمانی که بعد از گذشت مدتی کار برای تان دشوار تر بود کف پاهای‌تان را به صورت هماهنگ به سمت داخل برگردانید و سپس بدن‌تان را به صورت عمودی حرکت دهید و در این حالت حدود ۵ الی ۱۰ تنفس عمیق و همراه با آگاهی را انجام دهید فعال کردن چاکرای دوم با این روش جریان انرژی خلاق و آتشین را در درون‌تان ایجاد می‌کند.

تکنیک چاکرا درمانی

چاکرای سوم و تکنیک پاریپورنا ناواسانا یا وضعیت قایق کامل

در این حالت باید زانوهای‌تان را خم کنید پاهای‌تان را به صورت کامل روی زمین قرار دهید به صورتی که پشت پا باید به زمین چسبیده باشد.

 ستون فقرات‌تان را صاف کرده و با پاهای‌تان یک زاویه ۹۰ درجه بسازید و سپس کف پاهای‌تان را روی زمین قرار بدهید در مرحله بعدی ماهیچه های شکم تان را منقبض کنید و به سمت ستون فقرات بکشید.

بدن‌تان را به سمت عقب متمایل کنید و پاهای تان را کمی بالاتر از زمین بیاورید در این وضعیت بین ۵ تا ۸ بار نفس بکشید و ارتباط با درون تان را حفظ کنید و روی تنفس های خود متمرکز شوید.

 انجام این تکنیک کمک می‌کند تا خون در ناحیه چاکرای سوم به جریان بیفتد و آن را فعال کند سپس باعث می‌شود تا قدرت شخصی و عزت نفس پیدا کنید.

تکنیک وضعیت شتر برای چاکرای چهارم

تکنیک وضعیت ماهی برای چاکرای پنجم

تکنیک پاسچی موتاناسانا برای چاکرای ششم

تکنیک سالامبا سیرشاسانا برای چاکرای هفتم استفاده می شود.

شما می‌توانید برای چاکرا درمانی از چاکرا درمانی با حرکات دورانی نیز استفاده کنید. تکنیک های چاکرا درمانی فعالسازی برای همه افراد مفید بوده و همه می توانند از آن استفاده کنند.

چاکرا درمانی

چاکرا درمانی با سنگ های شفا بخش

در انسان بیماری‌ها در اثر بسته شدن مراکز انرژی یا چاکراها به وجود می آید.

 همانطور که می دانید بدن انسان کانال های انرژی وجود دارد که به این کانون های انرژی چاکرا گفته می‌شود استرس و عصبانیت، اضطراب و خیلی چیزهای دیگه باعث مسدود شدن چاکراها خواهد شد با مسدود شدن چاکراها بیماری‌های زیادی برای انسان به وجود می آید بنابراین انسان می‌تواند از عوامل بیرونی و درونی زیادی برای فعال کردن چاکراها استفاده کند.

 سنگ ها که عوامل بیرونی طبیعی هستند و انتقال دهنده انرژی به انسان می باشند می توانند عوامل مناسبی برای فعال کردن چاکراها باشد بنابراین شما می توانید برای چاکرا درمانی از سنگ های شفابخش استفاده کنید.

در ضمن کتاب تکنیک های چاکرا درمانی نیز می تواند در انجام حرکات درمانی به شما کمک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *