مجله طب سنگ, مقالات

تخت نمک چه کاربردی دارد؟

کاربرد تخت نمک

کاربرد تخت نمک

قبلا در مورد لوازم ماساژ سنگ نمک گفته ایم، تخت نمک هم یکی از لوازم مورد نیاز جهت ماساژ است که در مراکز نمک درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت که افراد هنگامی که به مراکز نمک درمانی مراجعه می کنند بر روی تخت نمک دراز می کشند و تحت ماساژ قرار می گیرند در قسمت بالایی تخت نمک دایره تو خالی قرار دارد که مشتریان هنگامی که بر روی شکم دراز می کشند سر خود را درون آن دایره فرو می کنند و به راحتی نفس می کشند ذرات نمکی که در هوا وجود دارد سبب راحت تر نفس کشیدن افراد می شود. در ادامه بیشتر به کاربرد تخت نمک  خواهیم پرداخت

زیرا این نمک ها هوا را تصفیه و تمیز کرده و سبب تنفسی پاک می شوند در ادامه این مطلب در مورد تخت نمک اطلاعات بیش تری به شما عزیزان خواهیم داد پس لطفا با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در این زمینه به دست آورید.

کاربرد تخت نمک

استفاده از تخت نمک در ماساژ

شما عزیزان می دانید همان طور که از نام تخت نمک مشخص است جنس آن نیز از نمک است که سبب افزایش انرژی مثبت و ورود و اصطکاک آن به بدن می شود که می تواند سبب پایین آمدن فشار خون و ریلکس شدن هر چه بیش تر فرد شود. تخت های نمکی در ابعاد و اندازه های مختلف به فروش می رسند.

هر زمان که بخواهید می توانید برای خرید تخت نمک برای مراکز نمک درمانی خود اقدام کنید و تخت نمک ماساژ جنس خوب و با کیفیت تز نظر نمک دریای اصل خریداری کنید. البته که قیمت این نوع تخت در مقایسه با تخت های ماساژ دیگر مناسب است و قطعا مزایا و فواید و خواص آن از هر نوع تخت دیگری بیش تر است به همین خاطر در مراکز نمک درمانی از تخت نمکی استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *