مجله طب سنگ

فروش عمده بالشتک سنگ نمک

اگر به دنبال راهی برای کسب آرامش هستید و با این که چند وقتی است که دائم اتفاق های بد برایتان می افتد و معتقد هستید که دیگران چشمتان زده اند حتما تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید. شاید با خود گمان کنید که تمام این حرف ها خرافات است و چیزی به اسم چشم زخم وجود ندارد.

در گذشته ی نه چندان دور مادر ها و مادر بزرگ ها ار این سنگ ها در خانه ی خود استفاده می کردند تا رزق و روزیشان بیش تر شود. امروزه نیز این بالشتک های سنگ نمک را با شکل های گوناگونی مثل آواژور، چراغ خواب، گوی های ساده و جا شمعی دیده می شوند.

لازم به ذکر است که طراحان این سنگ نمک ها طرح های ریز زیادی بر روی این سنگ ها می گذارند. چنان چه تا به این جای کار این سنگ ها نظرتان را جلب کرده اند و قصد دارید این بالشتک های سنگ نمک را به صورت عمده تهیه کنید این خرید و فروش را به ما بسپارید.

ما چند سال است که در زمینه فروش عمده بالشتک سنگ نمک فعالیت می کنیم و مرغوب ترین بالشتک ها را با قیمت عالی به شما می فروشیم.

بالشتک سنگ نمک

همان گونه که می دانید ایران بهترین معادن را دارد و بهترین راه تولید این سنگ نمک ها این است که سنگ‌ مورد نظر را از معدن استخراج کنند و ان را بشویند و به سنگ نمک برسند. به جرات می توان گفت که بیش ترین مقدار سنگ‌ نمک در مشهد وجود دارد.

لازم به ذکر است که این سنگ ها از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از این جهت فروش آن ها بالا است. چنان چه مغازه مخصوص فروش وسایل تزیینی و وسایل سنتی دارید این بالشتک ها را به صورت عمده خرید کنید. این سنگ نمک ها در رنگ های مختلفی دیده می شوند.

  • قرمز
  • بنفش
  •  زرد
  • خاکستری

شایان به ذکر است که این بالشتک های سنگ نمک خواص درمانی بسیار بالایی دارند. در طب سنتی اشاره شده است که این سنگ ها برای آرامش اعصاب بسیار عالی است.

 

چنان چه به بیماری آسم، سینوزیت، افسردگی، بیماری ریوی و حتی برونشیت مبتلا هستید می توانید از این سنگ برای درمان خود استفاده کنید. در بخش های بعد با ما همراه باشید تا در رابطه با خواص این بالشتک ها با یک دیگر صحبت کنیم.

انرژی های بد را با بالشتک سنگ نمک از خود دور کنید

لازم است بدانید که شما می توانید از بالشتک سنگ نمک برای آرامش اعصاب و هم چنین روان خود استفاده کنید. برای این کار می توانید گوی های سنگ نمک را درون دست های خود بگیرید و آن را درون دست خود بغلتانید و یا این که فشار بدهید.

اگر جز ان دسته افرادی هستید که به فنگ شویی و انرژی درمانی اعتقاد دارید باید حتما از این سنگ ها برای خانه ی خود تهیه کنید. برخی افراد هستند که این بالشتک های سنگ نمک را به صورت خام تهیه می کنند و روی آن طراحی می کنند و آن ها را می فروشند.

خیلی از افراد معتقد هستند که انرژی و تاثیر چراغ خواب سنگ نمک بیش تر از شکل های دیگر سنگ نمک است زیرا نور به درون نمک تابیده می شود و انرژی منفی از خود ساطع می کند و انرژی های مثبت خانه را از بین می برد و فضای خانه از آلودگی ها نجات پیدا می کند و به دنبال آن استرس شما کم می شود. از این سنگ نمک ها می توانید به عنوان چشم زخم نیز استفاده کنید پس همین حالا نسبت به خرید عمده بالشتک سنگ نمک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *