طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ های ماه تولد مرداد

متولدین مرداد در میانه تابستان، سنگ‌های تولد منحصربفردی دارند که می‌توانند متناسب با سلیقه و علاقه خود جواهرات ساخته شده از این سنگ‌ها را انتخاب نمایند. مثلاً اگر دستبند دوست دارید، دستبند سنگ ماه تولد مرداد را خریداری کنید و از زیبایی آن لذت ‌ببرید. اگر سنگ‌های ماه تولد مرداد را نمی‌شناسید یا دوست دارید که درباره آن‌ها بدانید، با ادامه مطلب همراه ما بمانید.

ما در طب سنگ، برای متولدین مرداد ماه، دستبندها و گردنبندهای ویژه همین ماه را طراحی کرده و ساخته‌ایم که می‌توانید از همین صفحه نمونه‌ها را ببینید و سفارش دهید.

مالاکیت

Malachite

سنگ نرم

مالاکیت یکی دیگر از سنگ‌های ماه مرداد است که در صنعت جواهرسازی به علت رنگ سبز خاصی که دارد بسیار موردتوجه است. نام مالاکیت از یک واژه‌ یونانی به معنای سنگ نرم گرفته‌شده است؛ زیرا این سنگ سختی موس بالایی ندارد و جز سنگ‌های نرم محسوب می‌شود. مالاکیت نماد رشد و انرژی در بدن است. رنگ مالاکیت سبز است و از سبز خیلی روشن تا سبز خیلی تیره همراه با رگه‌های منحنی و غیرمنظم در طبیعت یافت می‌شود. دقت به درخشندگی سنگ و بی‌نظمی طبیعی این رگه‌ها از راه‌های تشخیص اصالت سنگ مالاکیت است. زیرا به راحتی می‌توان با مواد پلیمری مالاکیت تقلبی ساخت.

در گذشته و در برخی فرهنگ‌ها از مالاکیت برای دفع چشم زخم و انرژی‌های منفی استفاده می‌شده است و از آن به‌عنوان سنگی باانرژی زیاد و آرام‌بخش یاد می‌کنند. مالاکیت را همچنین سنگ آرامش درونی می‌دانند.

چشم ببر

Tiger's eye

سنگ شانس

سنگ چشم ببر یکی دیگر از سنگ‌های ماه تولد مرداد است که به علت ظاهر بسیار خاصی که دارد، طرفداران زیادی هم دارد. این سنگ هم‌خانواده با خانواده کوارتز است و چون ظاهری شبیه به چشم‌های گربه یا ببر دارد به سنگ چشم ببر معروف شده است. سنگ چشم ببر نماد افزایش ثروت و هیجان است و درگذشته آن را همراه سربازان برای جنگیدن می‌گذاشتند و معتقد بودند که با این سنگ سربازان جنگندگی بیشتری دارند.

گارنت

Garnet

سمبل شور و عشق

گارنت، یکی از سنگ‌های تولد مرداد است که معمولاً رنگ قرمز یاقوتی دارد و در رنگ‌های زرد، سفید، سبز، سیاه، قهوه‌ای و آبی هم در طبیعت یافت می‌شود. گارنت از سنگ‌هایی است که برای ساختن زیورآلات بسیار کاربردی و پرطرف‌دار است. گارنت سنگ رمانتیکی است و سمبل عشق و شور در انسان است. سنگ گارنت به‌صورت دانه‌های ریزی در دل طبیعت وجود دارد که به همین دلیل آن را شبیه به دانه‌های انار می‌دانند. گارنت با رنگ قرمز آتشینی که دارد، انرژی بدن را افزایش می‌دهد.

رز کوارتز

Rose Quartz

نماد محبت

رز کوارتز سنگ ماه تولد ماه‌های مرداد، مهر، فروردین و اردیبهشت است و سنگی است که درگذشته به‌عنوان نمادی برای عشق و محبت بوده است. رز کوارتز بسیار خوش‌رنگ است و در رنگ صورتی روشن تا تیره است. مصری‌ها و رومی‌ها اعتقاد داشتند که ساییده شدن این سنگ روی پوست، پوست را شفاف و روشن می‌کند. امروزه هم از رز کوارتز به صورت گواشا تراشیده شده و برای ماساژ صورت استفاده می‌شود. رنگ صورتی این سنگ برای رها شدن از تنش‌ها و خشم و نفرت کمک‌کننده است.

ویژگی‌های متولدین مرداد

عنصر وجود: آتش

من اراده می‌کنم

سمبل: شیر

فلز وجودی: طلا

سیاره حاکم: خورشید

ثابت و بلندپرواز

سبد خرید