چرا آباژور طب سنگ نمک تهیه کنم؟

چرا آباژور طب سنگ نمک تهیه کنم؟

آشنایی با خواص منحصر به فرد طب سنگ نمک.

استفاده از آباژور طب سنگ نمک علاوه بر اینکه آثار بسیار مفید و ارزشمندی در افزایش سلامتی شما دارند ؛ تاثیر بسیار زیادی درزیبایی و جلوه و بخشیدن به محیط اطراف و ایجاد یک دکوراسیون جذاب و منحصربفرد برای منزل شما دارند.

در دنیای امروز؛ دریایی از امواج الکترومغناطیسی حاصل از لوازم الکترونیکی (تلفن هوشمند، کامپیوتر، تلویزیون، تبلت، لوازم خانگی و… ) همه ما را در برگرفته است و این نظریه به اثبات رسیده که یون های مثبت تولید شده از تجهیزات الکترونیکی عامل بروز بسیاری از بیماریهاست.

قرار گرفتن در معرض امواج الکترومغناطیسی منجر به خستگی مزمن می شود و همچنین باعث افزایش سطح استرس و کاهش پاسخ ایمنی بدن می گردد.

یون های منفی قطعا می توانند اثرات نامطلوب یون های مثبت را خنثی کنند؛ بنابراین استفاده از آباژور طب سنگ نمک به افزایش یون های منفی محیط و کاهش تاثیرات یون های مثبت کمک زیادی میکنند. اگر شما به دنبال یک آباژور خوب برای کاهش عوارض جانبی کامپیوتر یا تلویزیون خود هستید استفاده از آباژور طب سنگ نمک پیشنهاد مناسبی برای شماست.

در این مقاله به برخی از آثار مفید استفاده از آباژور طب سنگ در زندگی اشاره می کنیم:

 

تصفیه ذرات ریز موجود در هوا

نمک رطوبت پسند است، به همین دلیل چراغ نمک مولکول های آب را از هوا جذب می کند و این کار سبب می شود که ذرات گرد و خاک و دود موجود در بخار آب را جذب کند. بنابر این یکی دیگر از فواید آباژور طب سنگ نمک تنفس هوای سالم و پاکیزه است که در بهبود مشکلات تنفسی و ریه نقش بسیار مهمی دارد.

 

بهبود و کاهش علائم آسم و آلرژی

اسپری نمک صورتی هیمالیا برای بهبود و کاهش علائم آسم و آلرژی وجود دارد. این اسپری اثرات مفید فوق العاده ای در بهبود و کاهش علائم آسم، برونشیت و دیگر بیماری ها دارد. اضافه کردن یک یا دو آباژور طب سنگ نمک در اتاق سبب کاهش فوق العاده علائم آلرژی می گردد.

 

بهبود عملکرد دستگاه تنفسی

مطالعات نشان می دهد که یون های منفی سبب افزایش فعالیت مژک ها (موهای ریز در سلول های پوششی مجرای تنفسی) می شود؛ در حالی که یون های مثبت عکس این عمل می کنند. بنابراین وجود یون های منفی در هوا به عنوان یک فیلتر برای دستگاه تنفسی و شش های شما عمل میکند.

 

افزایش سطح انرژی

یون های مثبت موجود در محیط سبب تضعیف انرژی بدن می شوند این در حالیست که آباژور طب سنگ نمک با افزایش تعداد یون های منفی سبب ایجاد احساس قوت و انرژی بیشتر در بدن شما می شود.

 

بهبود کیفیت خواب شبانه

قرار گرفتن بیش از حد در معرض یون های مثبت موجود در سرب هوا منجر به کاهش جریان خون و پایین آمدن سطح اکسیژن مغز و در نتیجه الگوهای خواب نامنظم میشود. بنابراین استفاده از آباژور طب سنگ نمک با کاهش یون های مثبت موجود در هوا به بهبود کیفیت خواب شبانه شما کمک می کند.

 

کاهش استرس و بهبود عملکرد

در یک مطالعه انجام شده بر روی افرادی که 40 دقیقه با کامپیوتر کار می کردند مشاهده شد که؛ قرار گرفتن در معرض یون های منفی هوا سبب کاهش استرس و اضطراب و بهبود عملکرد بدن می شود.

 

در نتیجه