طب سنگ لذت خرید سنگ‌

طب سنگ لذت خرید سنگ‌

سنگ های ماه تولد آبان

متولیدن آبان ماه، مانند دیگر ماه‌های سال دارای چندین سنگ ماه تولد هستند که می‌توانند مطابق با سلیقه خود یک یا چند سنگ را به عنوان دستبند یا گردنبند ماه تولدشان انتخاب نمایند. . اگر ماه تولد شما آبان است و سنگ‌های ماه تولد خود را نمی‌شناسید، حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید. هرکدام از سنگ‌های این ماه، ویژگی‌های منحصربفردی دارند که آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

انواع دستبندها و گردنبندهای طراحی شده ویژه متولدین آبان را در ادامه این مطلب می‌توانید ببینید و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.

آمیتیست

Amethyst

سمبل خوشبختی

آمیتیست سنگ مورد علاقه سزار رم و ملکه کلئوپاترا، به سنگ پادشاهان معروف است. آمیتیست از دیرباز برای افزایش تمرکز و آگاهی مورد استفاده قرار می‌گرفته و امروزه هم در زمان‌های مدیتیشن همراه داشتن یک تکه آمیتیست توصیه می‌شود.

آمیتیست باارزش‌ترین عضو از کوارتزهاست که نمونه‌های با کیفیت آن بسیار قیمتی هستند. طیف رنگی آمیتیست از ارغوانی تا بنفش تیره تغییر می‌کند که رنگ‌های تیره‌تر آن پرطرفدارتر است. آمیتیست را می‌توانید به صورت دستبند یا گردنبند همواره همراه خود داشته باشید.

سیترین

Citrine

سنگ ثروت

محدوده رنگی سیترین از زرد تا نارنجی و از نارنجی تا قهوه‌ای است. این سنگ یکی دیگر از سنگ‌های آبان ماه است. نام سیترین از کلمه‌ای فرانسوی به معنی زرد لیمویی گرفته‌ شده است. درگذشته این سنگ را سنگ ثروت هم می‌نامیدند. به سیترین آفتاب جامد نیز می‌گویند.

رنگ زرد و درخشان سیترین اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود در نظر دیگران فرد قدرتمندی به نظر برسید. سیترین در کنار آمیتیست تعادل انرژیک خوبی را ایجاد می‌کند.

مالاکیت

Malachite

سنگ خوشبختی

مالاکیت هم مانند لاجورد مورد علاقه کلئوپاترا ملکه مصر بوده است. این سنگ علاوه بر استفاده جواهرات، در ساخت مواد آرایشی و رنگ پارچه و نقاشی نیز مصرف دارد. مالاکیت سختی بالایی ندارد و به راحتی تبدیل به پودر می‌شود. رنگ سبز مالاکیت در کنار منحنی‌های نامنظم آن، این سنگ را تبدیل به یک جواهر منحصر بفرد کرده است. این سنگ نماد رشد و جوانه زدن است و آرامش را همراه با انرژی و سرزندگی به شما هدیه می‌کند.

جاسپر

Jasper

سنگ محافظ

سنگ جاسپر از دیگر سنگ‌های ماه آبان است. جاسپر در زبان یونانی iaspis یعنی سنگ خال دارد و عجیب. در زبان فارسی درگذشته اسم این سنگ یشب نام داشته و قدمت بسیار طولانی دارد. رنگ قرمز این سنگ رایج‌ترین نوع آن است و در انواع رنگی وجود دارد که روی آن‌ها خال‌ها ورگه‌هایی نیز هست. رنگ قهوه‌ای و زرد جاسپر هم بسیار معروف است. جاسپر را سنگی محافظت‌کننده نیز لقب داده‌اند و سمبل باران و برکت در قرن چهارم پیش از میلاد بوده است.

توپاز

topaz

جزیره سنت جان

سنگ توپاز یکی دیگر از سنگ‌های ماه آبان است. نام توپاز از جزیره توپازوس در دریای سرخ گرفته شده و امروزه جزیره سنت جان نام دارد. این سنگ باارزش از زمان‌های بسیار قدیم موردتوجه و احترام افراد زیادی در بسیاری از تمدن‌ها بوده و سنگ جادویی شناخته ‌شده است. این سنگ امروزه نیز طرفداران بی‌شماری دارد و سمبل عشق و ثروت است. این سنگ بسیار ارزشمند و قیمتی است و در فرهنگ‌های مختلف هم مورداستفاده برای ساخت زیورآلات و جواهرات بوده است.

توپاز در رنگ‌های، صورتی، قرمز، بی‌رنگ، نارنجی، قهوه‌ای، گیلاسی، آبی، سبز و … وجود دارد که معروف‌ترین آن توپاز صورتی است. قدیمی‌ها توپاز را برای تقویت سحر و جادوی خود استفاده می‌کردند. هر یک از رنگ‌های توپاز برای یکی از چاکراها مؤثر است. توپاز سفید، روی چاکرای هفتم، توپاز زرد، روی چاکرای سوم و چهارم اثربخشی دارد.

ویژگی‌های متولدین آبان

عنصر وجودی: آب

من آرزو می‌کنم

سمبل: کژدم

فلز وجودی: آهن

سیاره حاکم: پلوتو

دوستدار حقیقت

سبد خرید