[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”10502″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

شمعدان سنگ نمک

کارگاه هایی که ساخت محصولات تزیینی و دکوری سنگ نمک را انجام می‌دهند و با سنگ نمک محصولی مانند شمعدان تولید می‌کنند برای سود بیشتر در این زمینه، سنگ نمک مناسب با کار خود را از مراکز خرید و فروش سنگ نمک خریداری می‌کنند.

در مراکز خرید و فروش، سنگ نمک با درجه خلوص متفاوت و با کیفیت های گوناگونی وجود دارد. سنگ نمکی که برای تولید شمعدان خریداری می کنید، باید از نوع یخی و محکم و با مقاومت بالایی باشد.

اگر برای تولید شمعدان از سنگ نمک نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود، در زمان تراش و برش آن در زیر دستگاه پودر می شود و بی استفاده می ماند.

سنگ نمک عمده را به صورت مستقیم از مراکز خرید و فروش سنگ نمک خریداری نمایید تا سود بیشتری در پرداخت مبلغ داشته باشید. اگر سنگ نمک را به صورت عمده و در حجم زیادی خریداری می کنید، می توانید برای بررسی آن و اطمینان از رنگ و کیفیت و استحکام و درجه ی خلوص آن با کارشناسان و متخصصان در این زمینه مشورت کنید تا خرید رضایت مندانه ای داشته باشید.

در خرید و فروش سنگ نمک وجود رگه ها بسیار مهم است و از درجه کیفیت آن می کاهد. وجود شکاف های عمیق و ناهمواری های غیرطبیعی بر روی سطح سنگ از ارزش آن نیز می کاهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”10515″ img_size=”full” alignment=”center” scroll_x=”0″ scroll_y=”100″ scroll_z=”0″ parallax_scroll=”yes”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

قیمت عمده ی شمعدان سنگ نمک

برای قیمت گذاری شمعدان سنگ نمک بابد به برخی نکات دقت شود. از جمله این موارد می توان به اصل بودن اشاره کرد.

در قیمت گذاری سنگ نمک در ابتدا باید به اصل بودن سنگ نمک توجه کنید. حتما در تشخیص اصالت سنگ از کارشناسان کمک بگیرید و به فاکتور های ظاهری آن توجه نمایید تا سنگ نمک تقلبی را با پرداخت هزینه ی زیاد، به جای اصل آن خریداری نکنید‌.

قیمت سنگ نمک به صورت عمده بسیار به صرفه است و زمانی آن را برای ساخت محصولات به کار می برند و در فروش محصولات آن سود زیادی به دست می آوردند.

قیمت گذاری عمده ی سنگ نمک از طرف بازار بین المللی، به صورت روزانه همراه با نوسانات انجام می شود. نوسانات روزانه ی ارز هم در قیمت گذاری آن بی تاثیر نیست.

وزن، نحوه ی تراش و برش سنگ نمک، رنگ آن همگی از فاکتور های اصلی در قیمت گذاری خرده فروشی و در وزن عمده برای شمعدان های سنگ نمک می باشد.

برای خریداری عمده ی سنگ نمک و پرداخت قیمتی مناسب برای خرید سنگ نمک برای تولید وسایل تزیینی مانند شمعدان، پیشنهاد می شود از مراکز و کارخانجات اصلی سنگ نمک را خریداری نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1535364196429{margin-bottom: 4vh !important;}”][vc_column][woodmart_title size=”small” font_weight=”600″ color=”primary” style=”simple” title=”خواص شمعدان سنگ نمک:” css=”.vc_custom_1630940065675{margin-bottom: 10px !important;}” woodmart_css_id=”61362b963aff7″ title_font_size=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zaXplIiwiY3NzX2FyZ3MiOnsiZm9udC1zaXplIjpbIiAud29vZG1hcnQtdGl0bGUtY29udGFpbmVyIl19LCJzZWxlY3Rvcl9pZCI6IjYxMzYyYjk2M2FmZjciLCJkYXRhIjp7ImRlc2t0b3AiOiIyMXB4In19″ title_width=”100″ title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MTM2MmI5NjNhZmY3IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiIzM2OGMyYiJ9fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″]

بهبود عملکرد بدن

باعث افزایش قدرت تمرکز و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. سطح هوشیاری در فرد بالا میبرد، باعث تنظیم فشار خون می شود.

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]

ایجاد آرامش و حس بهتر

باعث کاهش ترس و اضطراب در بدن می‌شود. سردردهای میگرنی را در بدن از بین می برد.

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]

بهبود وضعیت تنفس و آلرژی

به کاهش گرفتگی سینوس ها و کاهش مشکلات تنفسی کمک می‌کند. باعث افزایش ظرفیت شش ها می‌شود. احتمال ایجاد حساسیت و آلرژی را در بدن کم می‌کند.

[/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1630939858185{margin-top: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/3″]

کاهض مضرات سیگار

کسانی که در معرض دود سیگار هستند، جرم ناشی از دود سیگار را جذب می کند و بوی سیگار را در محیط کاهش می دهد، شدت حمله های آسمی را پایین می آورد.

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]

تامین نمک بدن

بدن را به نمک بی نیاز می کند و تمایلات نسبت به خوردن نمک را کاهش می دهد.

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]

تقویت قوای بدن

قوای بدنی را تثبیت می کند و وجود خستگی در بدن را که ناشی از آلودگی هوا است. برطرف می کند.

[/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1630939503648{margin-top: 15px !important;background-color: #f2f2f2 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″] [/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

فروش عمده شمعدان سنگ نمک در طرح های مختلف

فروش عمده شمعدان سنگ نمک در طرح های مکعبی  کره، گل چهار پر، آذرخش، بته جقه، قلبی با قیمت های فوق العاده مناسب و ارزان در بازار و مراکز مربوطه وجود دارد که  می توانید آن ها را خریداری کنید.

همه شمعدان های سنگ نمک در مدل ها و طرح های گفته شده را به صورت سفارشی و با نوشته های حک شده به دلخواه می ‌توانید تهیه و خریداری نمایید.

شمعدان های سنگ نمک با مدل های متنوع تولید می شوند. فروش شمعدان های سنگ نمک گوناگون به صورت عمده، بسیار به صرفه است. فروش شمعدان سنگ نمک بدون برچسب فقط به صورت عمده امکان پذیر است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید اینترنتی جاشمعی سنگ نمک عمده

برای خرید اینترنتی جاشمعی های سنگ نمک به صورت عمده، به دلیل بالا بودن تعداد سفارش، باید ابتدا نمونه کار ها را با مراجعه به صفحاتی از طریق سایتی که قصد خرید از آن دارید، مشاهده کرده و سپس سفارشات خود را از طریق صفحه خرید اینترنتی ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش از طریق اینترنت جاشمعی ها به آدرس های ثبت شده در سایت برای شما ارسال می شود.

همچنین می توانید برای دیدن جاشمعی های سنگ نمک در مدل های بیشتر و گوناگون با شماره هایی که در سایت خرید وجود دارد، تماس بگیرید، تا عکس ها برای شما فرستاده شود.

در این صورت شما با دیدن عکس ها، قادر به انتخاب بهترین جاشمعی های سنگ نمک خواهید بود و  پس از ثبت سفارش آنها را دریافت می کنید.

شما می توانید از طریق آنلاین و با انتخاب سایت معتبر برای خرید، که مشاوران برای مشاوره ی شما آماده ی خدمت رسانی هستند.

به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند و تا بتوانید جاشمعی های سنگ نمک را به صورت عمده، در انواع مدل های مختلف انتخاب کنید.

همچنین شما از طریق خرید اینترنتی می توانید محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]